неділя, 27 березня 2016 р.

Весняні вишивальні процеси :)

 До Великодня залишилось не так і багато часу. А планів вишивальних намічено чималенько. Термін завершити все - 24.04.2016 р. :). Хочу поділитись з моїми читачими, що твориться у мене, і, можливо, ці хвастунці якраз і будуть неабияким мотиватором )))

Отже, в процесі завершиння один Пасхальний рушникок для хрещеної мами (довишивую, хрещена почала, а я завершую )))) )
Ще один на стідії підготування матеріалів. Це вже два процеси.

 цим фото позначу другий процес ))) - підбір матераілів

І ще - вишиванка . Це вже - три :).
Якось збилась я із саморганізованності, ніяк не відновлю - "доки вишиваю одне, не розпочинаю інше" ))). Можливо згодом і відновиться, проте стільки всього  хочеться, стільки ще не вмію, а дуже кортить навчитись, що напевно декілька робіт одразу - це вже норма моя :)

Далі фото розпочатих процесів:


 Рушничок з підсніжниками і фіалками, писанками і котяшками - головні вісники весни і великого свята :) !

Мереживо сьогодні куплене. В крамниці визначитись на одному не змогла - купила три види :))) Ще визріваю, яке ж взяти на краї рушничка ))) Отакі ми, жінки - одне невизначення ))))
 Ну і ще один процесик готується, щоб його з'єднала кравчиня, і вийшла вишиваночка.
Найдрібніші деталі (комірець та манжети) уже готові. А зараз вишивається рукавчик.
Скільки часу не дай людині, його все одна бракнутиме -  це про мене однозначно! :))
Маю надію все встигнути до поставленого терміну, і відзвітувати тут :)

 Бажаю усім цікавих багато проектів, що тішать душу та очі :))