неділя, 17 січня 2016 р.

Що "натворилось" у 2015...(3. Шиття. Гольничка)

Це з категорії "... мало не буває":)) . Про ще одну гольничку, без вишивки, звичайненька.
А ще - похвалитись ножичками зиг-заг, які я дуже хотіла і мені сестричка подарувала :)!

З чого виникло бажання. Та що в мене була гольничка, пошита була з неякісної тканини, і голочки просто провалювались в неї. Поки віднайдешь всі пальці можна поколоти )))).

А тут після пошиття "ясічок" залишились клаптики амереканської бавовни. З неї вирішила і пошити гольничку.



 Які матеріали та інструменти використала:
- тканина
- будь-який предмет круглої форми
- водорозчинний маркет
- ножиці
- нитки
- швейні шпильки
- синтепух
- декоративні гудзики, камінці, тощо
- швейна машина (можна і ручками, буде 100%-ий hand made :) )

Беремо бідь-який круглий предмет потрібного розміру (я взяла кришечку від коробки льодяників:) ). Маємо накрести два кола або зігнути тканину, скріпити шпильками і тоді накреслити коло. Виглядає так:


 Переносимо тканину до швейної машинки і прокладаємо шви за намічем контуром. Не забуваємо залишити незашите місце, щоб вивернути тканину на лице і наповнити синтепухом
Тепер вирізую. Тут дуже у нагоді мої чарівні ножички зиг-заг :). Оскільки, коли вивертати кругові деталі потрібно надсічки робити, щоб не "морщило" тканинку. Але з надрізуванням довше гратись потрібно :)

Вирізали. Тепер через отвір, який ми залишили незашитим вивертаємо нашу заготовочку. Прасуємо.

 І наповнюємо, чим забажаєте. а я синтепухом.
 Наповнювач добренько розводимо по чохлику, щоб не було горбиків та ямок. І таємним швом зашиваємо отвір.
 
 Тепер робимо гарненьку квіточку :) Вдягаємо нитку в голку,  з середини гольнички виводимо голку і, ніби обмотуємо круг, одночасно трошки стягуємо. Голка весь час виходить з середини - то зверзу, то знизу голнички.

 Коли стягнули, серединку виробу прикрашаємо. В мене були дерев'яні гудзички у вигляді квіточки :). Пришиваємо з обох сторін.
 Вуа-ля :) Готова гольничка. З літнім настроєм :)