неділя, 17 січня 2016 р.

Що "натворилось" у 2015...(2. Шиття. Коса Стрічка)

У шитті я новачок.
Хоч і не все виходить, але поки що цю справу не закинула :)).
Що шию?... та в основному цсяці  дрібнички для себе і трішки постільної білизни.
Поділюсь з читачами, як я сама собі робила косу стрічку та гольничку.Це, напевне, не стільки майстер класи, як нагадування собі, як я це робила :))).
Отже, спершу "Коса стрічка"



На просторах інтернету безліч прикладів, порад, як зробити стрічку самим.
Чому я відважилась на це? Основною причиною стало те, що не знайшла в продажі готові косі стрічки бавовняні з шириною більшою ніж 2 см. А для такого "спєца", як я, потрібно було ))).

Отож, в мене були два клаптики тканини шириною 150 см , довжина - по 20 см.

 Щоб зробити розмітку по косій, нам необхідно розмітка під кутом 45 градусім. Я собі завдання спростила (обійшлась без транспортира). Загинаємо кутик, рівняємо, відмічаємо точки зверху і знизу тканини:
 і маємо розмітку. тоді від першої лінії відступаємо стільки сантиметрів, скільки необхідно. Я брала 6 см.
 По лініях розрізаємо (я креслила лінії маркером. що зникає від холодної води, можна милом, будь-чим, чим зручно):
 Кожну полосоку складаємо так одна між одною. щоб вийшов прямий кут, закріпити:
  
Ось так виглядатиме на лицьовій стороні

 Так виглядає стрічка. коли скріпити усі частинки. В мене їх багато, бо лише 20 см тканинки:
  
 Тепер робота голочки. Зшиваємо частинки стрічки. Знайшла рекомендацію від майстрів - на випадок, коли косу стрічку робите з тоненької тканини, для того, щоб машинка на заминала, не псувала тканинку, досить під виріб покласти папір. Після того як прошиєте, закріпки зробите обов'язково, папір (напликлад, газетний) легко відірветься:



Виворіт зшитик кусочків тканини, 
 
 які створили ось таку довку косу стрічку для моїх потреб




 Застосування.
Такі стрічки мені потрібні були для декорування "ясічків" (вишиті подушечки).
Я обшивала звичайний шнурок :


 І вшивала до наволочки. О такий маю результат:





 І на останок ще покажу як працює лапка для призбирки:

Все :)