понеділок, 14 вересня 2015 р.

Веселі торбинки для маминого чаю

Аромат матусиного чаю, чи знайомий він вам?!
Він пахне маминою посмішкою, маминої, ласкою, маминою добротою, маминою порадою.
Зібрані та висушені цвіт, трави, ягоди та фрукти у рідному лісі, саду.
Саме цей чай так смакує в перші осінні холодні дні та вечори, в зимову хуртовину.
Такому чаю має бути своє затишне місце, де збережеться "чарівна" його сила - торбинка для трав та "сушини"(так одним словом у нас кажуть на висушені ягоди та фрукти).

Торбинки з бавовни з простенькою вишивкою принесли для мене задоволення поки робились - такі собі "відпочивалочки" :)
І мама задоволена (бо для неї презентик) і я разом із нею :)

Тут два моїх захоплення - і вишиваю і шию.
Я все продовжую навчатись шиттю. Хоч і дрібнички, але для мене це вже таки процес ))
Отакі собі  веселі торбинки:





Окремо декілька слів про скатертинку, на якій лежать торбинки.
Чистий льон з нерівномірним переплетенням. Є такі потовщення на нитці. Чомусь саме така тканина мені віє домашнім затишком.
До скатертини напросилось ще мереживо, і так вона собі лежить тепер на столику, що зроблений татком