неділя, 30 листопада 2014 р.

Ключниця

Будучи "плюшкіним", не піднялась в мене рука викинути клаптик лляного полотна :).
Довго він перекидався і от я добралась до нього. Вирішила собі "злітипи-зшити" для ключиків домівку.
Ну і щоб не просто ж так - заодне потренувалась у швах - ретязь, косичка. Ох і задоволення приносить мені процес вишивальний, та ще й, коли щось новеньке собі пробуєшь, а воно і виходить )))))

І фотозвіт мого процесу.


Розмір мого клаптика - 17.5 см на 12.8 см. Накреслила собі макетик з припусками, і місцями. де буде вишивка:


 Ось так вишивалось :) - по горизонталі шов - косичка, по вертикалі - ретязь. Шви подібні, з невеличким нюансиком :) Ох і обожнюю я вчитись новим для себе швам)))
а це вже ключики мої - ось такі собі підібрала )

 вертикальні роздільні "плутанки" (так собі їх назвала) в результаті відмінила, оскільки не на таку часто вживану річ вони розраховані
 замінила "плутанки" на машинний шовчик
 ключниця в мене на підкладочці - ллянна тканина, сіренька
 і вже маю готовий аксесуарчик.


 
Ще є над чим працювати і що вдосконалювати. Але все пізнається у процесі )))

P.S. відтак. до будиночка, який у процесі вишивання є уже ключики ))))