субота, 12 липня 2014 р.

Нитки для Хардангер




Вишивка хардангер й насправді дуже цікава. Але з підбором ниточок - проблеми таки є. І як показує всемогутній інтернет, не в однієї мене.

Дуже багато є корисних дописів, рекомендацій по вибору ниток. В ідеалі звичайно ж найкращий варіант - це ниточки Pearl (Perle).
Але ідеальний варіант, майже фантастичний, тому я пішла сьогодні за новими запасами (хом'ячими). В попередньому дописі (тут) я виклала фото ниток, які використовую для техніки хардангер.

Але по фото ж не розбереж що й до чого. Тому я вирішила створити такі собі "таблицю співвідношення". На даний час таблиця містить інформацію по тих ниточках, які я маю, знаю, бачила :).

Відповіднісь різних ниток до Pearl (Perle) визначала за допомогою власних проб та палітри ниточок:
Сподіваюсь, табличка стане у нагоді поціновувачам хардангер та інших технік :)